خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان:

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۰۲

رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در خرداد سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد کرم زاده، در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نظر دارد روز جمعه مورخ 9 خردادماه سال 1399 آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ را در ۶۰ رشته کارشناس رسمی برگزار نماید.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام اسفند ماه ۹۸ می باشد، گفت: آزمون کارشناسی رسمی مرکز در دو مرحله برگزار می‌شود؛ مرحله اول به صورت کتبی و مرحله دوم به صورت مصاحبه تخصصی شفاهی است. داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره و رتبه در آزمون کتبی شوند به مرحله دوم (مصاحبه تخصصی شفاهی) دعوت می‌شوند.

کرم زاده افزود: متقاضیان برای اخذ پروانه کارشناسی رسمی باید علاوه بر پذیرش در آزمون کتبی و مصاحبه، سایر شرایط مندرج در قوانین و مقررات حاکم بر اخذ پروانه کارشناسی رسمی  را نیز دارا باشند.

رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان ادامه داد: کلیه اطلاع رسانی ها اعم از توزیع کارت شرکت در آزمون، زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون اعلام نتیجه، زمان ثبت نام حضوری قبول شدگان آزمون کتبی، زمان مصاحبه شفاهی و سایر مراحل از طریق سایت سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org و وبسایت مرکز به نشانی www.Judiciarybar.ir  انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز