خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

تمام توان و ظرفیت های شرکت در خدمت صنعت نفت کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۲۱

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تمام توان و ظرفیت های این شرکت در خدمت صنعت نفت کشور است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید عبداله موسوی روز سه‌شنبه (29 بهمن ماه) در آیین رونمایی از دستگاه حفاری سنگین خشکی 72 فتح در منطقه صنعتی اهواز، ابتدا به وزیر نفت، استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سایر مدیران و مسئولان، رئیس جهاد دانشگاهی و سازندگان و سایر مدعوین خیر مقدم گفت.

وی همچنین از سازندگان و صنعتگران داخلی که به عنوان بازوی صنعت نفت نفش بی بدیلی در تامین نیازهای این صنعت ایفا می کنند، قدردانی کرد.

موسوی افزود: شرکت ملی حفاری در بیش ازیک دهه گذشته در تعامل و ارتباط با سازندگان، صنعتگران و مراکز علمی، پژوهشی و شرکت های دانش بنیان موفق به مهندسی و ساخت بیش هفت هزار قطعه و تجهیز پرمصرف کاربردی در دستگاه ها و تجهیزات حفاری شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این همکاری موجب شده که ناوگان این شرکت بتواند در شرایط تحریم‌های ظالمانه، انجام وظایف محوله و تامین نیازهای شرکت ملی نفت ایران را پاسخگو و ارائه خدمات کند.

وی گفت: با اهتمام وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و تلاش جمعی متخصصان و کارکنان خدوم این شرکت، تلاش به عمل آمده تا از قابلیت ها و ظرفیت های شرکت در بخش های عملیاتی، فنی و مهندسی و پشتبانی صنعت حفاری استفاده بهینه به عمل آید.

موسوی افزود: این شرکت همچنین امکانات و نیروهای تخصصی خود را بسیج تا بتواند در طرح توسعه میادین نفت و گاز خاصه در حوزه های میادین مشترک و اجرای پروژه های مربوط به حفظ و نگهداشت تولید در مناطق نفتخیز جنوب و چاه های اکتشافی نقش آفرینی کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری اظهار کرد: در همین راستا انتظار می رود با پی جویی های به عمل آمده ناوگان این شرکت که با پیوستن دستگاه حفاری 72 فتح که امروز رونمایی شد به بیش از 70 دستگاه حفاری افزایش  می یابد به طور کامل به کارگیری و ضمن تعامل با دیگر شرکت های بخش خصوصی فعال در این عرصه در پیشبرد و تحقق اهداف کلان صنعت نفت موفق عمل نماید.

وی گفت: دستگاه حفاری سنگین 72 فتح که دو هزار اسب بخار توان و قادر به حفاری تا عمق شش هزار متر است توسط جهاد دانشگاهی کشور در چارچوب قرار داد ساخت سه دستگاه حفاری 71، 72 و 73 فتح ساخته شده  است که دکل 71 پیش از این در مدار عملیات قرار گرفت و دستگاه  73 نیز در سال 99 به این شرکت تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز