خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

امیدواریم در آینده صادرکننده توان و دانش فنی نفت باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۱۸

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم به یک قابلیت و پایداری در صنعت نفت برسیم‌ تا توان و دانش فنی خود را به کشورهای منطقه صادر کنیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم قرارداد B.O.O واحد فرآورش پیش‌ساخته در میدان نفتی مشترک آزادگان جنوبی که میان جهاد دانشگاهی و شرکت متن در اهواز به امضاء رسید، اظهار کرد: در این دو روز سفر وزیر نفت به خوزستان، ایشان شاهد اقدامات انجام‌شده در این استان برای توسعه صنعت نفت و استقلال در این حوزه بود.

وی افزود: در حال حاضر یکسری از مته‌های حفاری در جهاد دانشگاهی خوزستان ساخته می‌شود؛ همچنین دکل حفاری که توسط جهاد دانشگاهی ساخته شده است، امروز با حضور وزیر نفت رونمایی شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این مسیر ساخت داخل، یک مسیر ارزشمند است که در حال طی کردن آن هستیم و خوزستان نیز در این زمینه پیشرو است.

شریعتی ادامه‌ داد: امیدواریم تلاش شود در راستای حمایت از صنایع پایین دستی و برای پشتیبانی از طرح‌های در حال اجرای صنعت نفت، از خوزستان استفاده شود تا شاهد توسعه استان باشیم.

وی ادامه داد: صنعت نفت در دوره وزارت زنگنه در توسعه خوزستان و انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده و همچنین از قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان بهره گرفته است.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با بها دادن به جوانان و تزریق روحیه امید و نشاط به آن‌ها به عدم وابستگی و به دست آوردن دانش فنی در حوزه‌های مختلف کمک کنیم تا شاهد ایجاد ارزش افزوده بیشتری برای حوزه نفت در کشور و استان خوزستان باشیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به یک قابلیت و پایداری در صنعت نفت برسیم‌ تا توان و دانش فنی خود را به کشورهای منطقه صادر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز