خبرگزاری کار ایران

نماینده کانون کارآفرینی استان در امیدیه:

کشاورزان امیدیه مشکلات زیادی دارند/ مسئولان پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۲۲

نماینده کانون کارآفرینی استان خوزستان در شهرستان امیدیه، گفت: کشاورزان شهرستان امیدیه مشکلات زیادی دارند که حل آنها نیازمند پیگیری مسئولان است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، آزاده طیبی اظهار داشت: عدم لایروبی انشعاب از نهر ملا برای کشاورزان یکی از مشکلات کشاورزان است. کشاورزان مجبور شدند خودشان به صورت شخصی و با بیل مکانیکی لایروبی کنند و این در حالی است که این همه آب بها از کشاورزان گرفته می شود و شایسته نیست که این لایروبی ها بر عهده کشاورز باشد.

وی افزود: عدم لایروبی زهکش زمین های کشاورزی باعث شده تا زهکش ها تبدیل به نی زار شوند.

طیبی گرانی کود شیمیایی و عدم به موقع توزیع کود بین کشاورزان را از دیگر مشکلات کشاورزان امیدیه برشمرد و افزود: کشاورزان برای تامین کود پایه مزارع خود مشکل دارند.

نماینده کانون کارآفرینی استان در شهرستان امیدیه عدم تسطیح بخشی از اراضی کشاورزی را از دیگر مشکلات بخش کشاورزی امیدیه برشمرد و گفت: همچنین نداشتن زهکش در کانال شهید رجائی باعث شوره زار شدن و نابودی زمین های کشاورزی شده است.

وی بیان کرد: شهرستان امیدیه فاقد یک سیلوی سر پوشیده برای تحویل محصول گندم است.

طیبی تصریح کرد: هزینه بالای آب بها در زمین های کشاورزی هم یکی از مواردی است که انتظار می رود در این خصوص با کشاورزان همکاری بیشتری شود. 

نماینده کانون کارآفرینی استان در شهرستان امیدیه در پایان تاکید کرد: منطقی نیست کشاورزان امیدیه با این همه مشکل روبرو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز