خبرگزاری کار ایران

نکونام عنوان کرد:

اولویت نخست شرکت گاز خوزستان، تامین گاز خانگی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۱۲

مدیر بهره برداری شرکت گاز خوزستان گفت: براساس اولویت ها، تامین گاز با بخش خانگی است و پس از آن به بخش عمومی منتهی می شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی اکبر نکونام صبح امروز سه شنبه در نمایشگاه ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت گاز رسانی خوزستان با تکیه بر توان داخلی استان، درباره نوع خدمات رسانی شرکت گاز هنگام، کاهش دما در استان، اظهار کرد: طبق قراردادهایی که با همه صنایع صورت گرفته است، شرکت گاز متعهد به تامین گاز فقط در هشت ماه از سال یعنی در فصول غیر سرد است. 

وی افزود: پنجاه سال از تاسیس شرکت گاز استان خوزستان می گذرد و در تمام این مدت به محض برودت هوا، بر اساس اولویت ها، تامین گاز با بخش خانگی و پس از آن بخش عمومی که شامل بیمارستانها، رستوانها، نانوایی ها و هتل ها منتهی می شود.

مدیر بهره برداری شرکت گاز خوزستان با اشاره به محدودیت هایی که در خصوص مصرف گاز اعلام می شود، تصریح کرد: اگر محدودیت هایی در خصوص مصرف گاز اعلام می شود، قطعا با هماهنگی شرکت ملی گاز است.

نکونام گفت: خوشبختانه تا کنون طبق تعهدات خود عمل کرده و از دستورات لازم برای تامین گاز در هیچ زمینه ای سرپیچی نشده است.

وی با اشاره به برنامه های شرکت گاز خوزستان، بیان کرد: برنامه ما در سال جدید این است که به محض اینکه دو شهر قلعه خواجه و آبژدان از توابع خوزستان که شهرهای جدید هستند به شبکه گازرسانی متصل  و گاز دار می شوند.

مدیر بهره برداری شرکت گاز خوزستان در رابطه با میزان مشترکین خانگی، اظهار کرد: به طور کلی یک میلیون و بیست هزار مشترک داریم که از این تعداد 600 مشترک آن عمده هستند. 

وی افزود: در حوزه صنایع حدود 30 صنعت فوق عمده داریم که نیروگاهها و پتروشیمی و صنایع فولاد جزصنایع فوق عمده هستند.

نکونام با اشاره به برگزاری نمایشگاه ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات گاز رسانی خوزستان، گفت: به واسطه تلاش های صورت گرفته این نمایشگاه افتتاح و امروز در معرض دید بازدید کنندگان، سازندگان قطعات، شرکت های دانش بنیان و دانش پژوهابخش های مختلف دانشگاه، قرار گرفته است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز خوزستان در رابطه با فعالیت های بهره برداری این شرکت،  تصریح کرد: همه خدمات در راستای نگهداری، تعمیرات، حفظ پایداری گاز، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تامین گاز و انرژی برای صنایع کوچک و بزرگی است که از گاز به عنوان سوخت و یا خوراک استفاده می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز