خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان:

مهمترین ظرفیت‌های استان خوزستان را در نمایشگاه تهران معرفی کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۲۴۷

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان معتقد است درون‌مایه سنتی غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، سطح بالایی از رضایتمندی را میان بازدیدکنندگان و مسئولان رقم زد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، غلام شجاعی در شب پایانی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با بیان این‌که استان خوزستان با تمام توان و ظرفیت خود در نمایشگاه امسال شرکت کرد، افزود: نمی‌توان گفت که همه ظرفیت‌های استان را در این نمایشگاه و در این مجال اندک به نمایش گذاشتیم؛ با این‌حال می‌توان گفت که سعی کردیم مهمترین آن‌ها را به منصه ظهور بگذاریم.

وی در ادامه عنوان کرد: درون‌مایه سنتی غرفه استان خوزستان در نمایشگاه امسال باعث شد تا بیشترین بازدیدکننده را در غرفه استان خوزستان داشته باشیم و شاهد سطح رضایتمندی بالایی از سوی مسئولان وزارتخانه، سایر مسئولان، بازدیدگنندگان و گردشگران نسبت به غرفه استان خوزستان باشیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان با بیان این‌که غرفه استان دارای بخش‌های متنوعی در نمایشگاه امسال بود، گفت: با مشارکت منطقه آزاد اروند، اتاق بازرگانی اهواز و سازمان آب و برق استان خوزستان تقریباً همه تأسیسات و موسسات گردشگری استان‌ها از هتل‌ها گرفته تا دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گروه‌های آئینی در نمایشگاه امسال حضور فعال داشتند و به معرفی ظرفیت‌ها و وخدمات خود در حوزه گردشگری پرداختند.

شجاعی همچنین تلفیق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی که در این دوره اتفاق افتاد را تجربه‌ای خوب دانست و افزود: از تمام صنعتگران صنایع دستی که از جای‌جای استان خوزستان در این نمایشگاه و در غرفه استان حضور داشتند و به معرفی و عرضه محصولات خود به گردشگران پرداختند کمال تشکر را دارم.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران که چهارشنبه صبح ۲۳ بهمن‌ماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده بود، شنبه شب 26 بهمن‌ماه 98 به کار خود پایان داد. استان خوزستان در نمایشگاه امسال با ایجاد غرفه‌ای به مساحت ۶۰۰ مترمربع با مشارکت و همراهی سازمان منطقه آزاد اروند و بخش خصوصی حضور فعال داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز