خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران؛

از اپلیکیشن گردشگریار خوزستان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۴۲۵

برنامه کاربردی (اپلیکیشن) گردشگریار خوزستان در جریان سومین روز از برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، برنامه کاربردی رسمی راهنمای گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان با عنوان «گردشیار خوزستان» با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و غلام شجاعی معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی استان خوزستان در غرفه این استان برگزار شد.

از مهم‌ترین مأموریت‌های برنامه، قابلیت انتخاب جاذبه‌ها براساس موقعیت مکانی گردشگر و مسیریابی هوشمند آنلاین و آفلاین برای دسترسی به هر جاذبه یا خدمت گردشگری است؛ همچنین قابلیت جست‌وجوی جاذبه‌ها براساس شهرستان، نوع جاذبه، قدمت جاذبه، فصل مناسب بازدید و... در این برنامه کاربردی پیش‌بینی شده است.

این برنامه از راه بلوتوث به تلفن‌های همراه متصل می‌شود و کاربر می‌تواند با ورود به برنامه همه اطلاعات لازم در حوزه گردشگری استان خوزستان را دریافت کند.

طراحی این برنامه کابردی، به عنوان رسانه‌ای هوشمند در حوزه اطلاع‌رسانی گردشگری با هدف تأمین نیاز گردشگران ورودی به استان خوزستان و بهره‌گیری از قابلیت‌های بی‌رقیب گوشی‌های هوشمند در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت تا در کنار رسانه‌های چاپی و کاغذهای سنتی، زنجیره مأموریت اطلاع‌رسانی همه‌جانبه و حداکثری این اداره‌کل را به گردشگران خوزستان تکمیل کند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران چهارشنبه صبح ۲۳ بهمن‌ماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا شنبه ۲۶ ماه جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ دایر می باشد. استان خوزستان در نمایشگاه امسال با ایجاد غرفه‌ای به مساحت ۶۰۰ مترمربع با مشارکت و همراهی سازمان منطقه آزاد اروند و بخش خصوصی حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز