خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

موقعیت‌های زیادی داشتیم اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد/ رفتن اسکوچیچ به تیم لطمه زد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۸۸۳

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود کمبود بازیکن و همچنین مشکلات مالی، اما بازیکنان ما توان زیادی بکار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، کاظم فرحانی در نشست خبری پس از شکست تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل گل‌گهر سیرجان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما توپ های ما تبدیل به گل نشد.

وی افزود: بازیکنان تلاش‌ زیادی کردند ولی متاسفانه گل نزدیم و ر‌وی ضدحمله گل خوردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: با وجود کمبود بازیکن و همچنین مشکلات مالی، اما بازیکنان ما توان زیادی بکار گرفته‌اند.

فرحانی تاکید کرد: مجبوریم با همین بازیکنان ادامه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: چند تک به تک به تیم حریف دادیم؛ با همان سیستم و نفرات زمان دراگان اسکوچیچ داریم بازی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، توضیح داد: امروز بهنام سراج محروم بود و من کنار خط رفتم. کادر فنی دارد تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط تیم می‌کند.

فرحانی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا کسب نتایج ضعیف نشات گرفته از کناره‌گیری دراگان اسکوچیچ است، تصریح کرد: وی به بهانه مشکل و بیماری از تیم جدا شد، اما اکنون فعالیت می‌کند؛ از اول فصل، وی با تیم بوده و طبیعی است که با رفتنش تیم به مشکل بر بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز