خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

فرحانی: اسکوچیچ و سرجیو می‌آیند و می‌روند، مهم صنعت نفت است/ گل گهر را به خوبی آنالیز کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۴۱

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: اسکوچیچ، سرجیو و سایر مربیان می‌آیند و می‌روند ولی مهم تیم ریشه دار و پرطرفدار صنعت نفت آبادان تیم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم فرحانی در نشست خبری پیش از بازی با تیم گل‌گهر سیرجان، اظهار کرد: همیشه در بازی‌های نیم فصل دوم، تیم‌های بالا و پایین جدول می‌جنگند.

وی افزود: تیم گل‌گهر را آنالیز کردیم و نسبت به بازی‌های آنها، تاکنیک تیمی خود را طراحی کردیم و به طور حتم بازی برای گل‌گهر با توجه به انگیزه بازیکنان‌مان و تماشاگران خوب آبادان سخت است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکن مصدوم فقط «عبدالله نصاری» را داریم.

فرحانی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا عیسی آل کثیر با توجه به اینکه نیم فصل اول، بازی بهتری ارائه داده و در نیم فصل دوم همچون قبل نبوده در بازی فردا حضور دارد؟، گفت: آل کثیر اول باید به فکر خودش باشد و موظف است کار کند؛ آل کثیر می‌داند سه هفته گُل نزدن سخت است و برای آقای گلی باید تلاش کرد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه شوک رفتن دراگان اسکوچیچ از بازیکنان رفع شده یا خیر؟، تصریح کرد: اسکوچیچ در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در بین دو نیمه به جای تاکتیک در خصوص رفتن صحبت کرد و انرژی منفی داد ولی امیدواریم در تیم ملی موفق باشد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازیکنان را قبل از بازی ذوب آهن بسیار با انگیزه دیدم. اسکوچیچ، سرجیو و سایر مربیان می‌روند و می‌آیند، ولی مهم خود تیم است.

وی ادامه داد: هواداران همیشه حامی تیم بوده‌اند و با یک برد طرفدار نشده‌اند که بخواهند با یک باخت تغییر عقیده بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز