خبرگزاری کار ایران

سردار عباس زاده خبر داد:

دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل با 41 فقره سرقت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۴۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 2 نفر سارق حرفه‌ای منزل و کشف 41 فقره سرقت در اهواز، خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن در برخی مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی 2 سارق حرفه ای و2 مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی 2 عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 41 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از محل اختفاء مالخران، یک دستگاه تلویزیون، یک قبضه اسلحه فاقد مجوز، 2 دستگاه تبلت و 5 دستگاه تلویزیون ال ای دی و ال سی دی و یک دستگاه پنکه ایستاده کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده  تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز