خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

بیمارستان طالقانی آبادان جهت آمادگی احتمالی برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۳۱

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر نیز بخش ایزوله بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان برای موارد احتمالی تجهیز شده تا در صورت نیاز دسترسی سریع به تجهیزات مربوطه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در منطقه متخصصان خوبی در زمینه عفونی مشغول فعالیتند ضمن آنکه در بحث پیشگیری و درمان نیز آمادگی کامل وجود دارد و بیماری کرونا ویروس چندان خطرناک نیست.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی اطلاعات نادرستی به مردم داده می‌شود، افزود: به طور حتم این امر سبب تشویش اذهان می‌شود به همین دلیل از مردم می‌خواهیم تا اطلاعات مربوطه را از منابع موثق دریافت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان توضیح داد: کرونا ویروس بیماری جدیدی نیست و پیش تر هم بوده و هر بار به شکل جدید، خاصی و جهش یافته پیدا می‌کند؛ به طور مثال در سال ۲۰۰۲ نوعی از آن بنام سارس شیوع پیدا کرد و تلفات زیادی بر جای گذاشت و امسال نیز این ویروس به شکل کرونا بروز کرده است.

سلمان زاده ابراز امیدواری کرد: باید به مردم این اطمینان بخشی را بدهیم که حوزه سلامت با همراهی فرمانداران در این خصوص تلاش می‌کند به صورت سالانه این مراقبت ها انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز