خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در شورای برنامه ریزی استان خوزستان:

آماده دریافت پیشنهاد مدون در خصوص تغییر اختیارات استانداران هستیم/ خوزستان دارای شرایط مهمی است باید اختیارات خاص به این استان داده شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۶۲

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط فاضلاب اهواز بسیار مهم است و باید به آن رسیدگی شود، امیدواریم‌ در بودجه سال آینده بتوانیم برای این مسئله ردیف بودجه ثابتی را در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی لاریجانی امروز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان، اظهار کرد: نباید سیل را بلا دانست، ما گاهی تمهیداتی را نمی اندیشیم و خسارت می‌بینیم.

وی افزود: باید جریان مدیریت سیل خوزستان مدون و مستندسازی شود تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص گردد.

لاریجانی تصریح کرد: به گفته وزیر نیرو، میتوان از ۳ ماه قبل، وقوع سیل را پیش بینی کرد، پس برای کانال های سیل بر و لایروبی انهار از ظرفیت سپاه استفاده کنید.

وی در خصوص مسئله فاضلاب اهواز، عنوان کرد: شرایط فاضلاب اهواز بسیار مهم است و باید به آن رسیدگی شود، امیدواریم‌ در بودجه سال آینده بتوانیم برای این مسئله ردیف بودجه ثابتی را در نظر بگیریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشنهاد خود را در خصوص تغییر اختیارات استانداران بصورت مدون ارائه کنید و حیطه اختیارات مدنظر خود را به ما اطلاع دهید. البته تا آنجا که اخلالی در ساختار ملی ایجاد نکند.

وی با تاکید به اینکه خوزستان جایگاه مهمی در کشور دارد، گفت: اشکالی ندارد اگر اختیارات خاصی برای خوزستان قائل شویم تا برخی عقب ماندگی های خود را جبران کند. در سطح ملی همه توجه ها به توسعه خوزستان است و اگر برخی کارها را نمی توانیم انجام دهیم بیانگر کمبود در منابع مالی است. اگر کسی بتواند منابعی برای جبران کمبودهای مالی خلق کند، ما از این انگیزه ها استقبال می کنیم.

لاریجانی با بیان اینکه باید مثبت اندیش بود، یاد آور شد: در حال حاضر به حد کافی از طرف دیگران یأس وارد جامعه می‌شود، ما باید با مثبت اندیشی و نگاه امیدوارانه کمک کنیم حرکت پویای داخلی به وجود آید.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز