خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد:

افتتاح ۷۱ طرح بخش کشاورزی در ایام دهه فجر در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۰۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: ۷۱ پروژه بخش کشاورزی در شهرهای مختلف استان در ایام دهه فجر افتتاح یا به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، کیخسرو چنگلوایی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در شهرستان اندیمشک یک طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال و میزان اشتغالزایی ۵ نفر افتتاح می شود، همچنین یک واحد پرورش گاو شیری با اعتبار۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۴ نفر با ظرفیت ۴۰ رآس به افتتاح می رسد.

وی دیگر طرح قابل افتتاح در این شهرستان را ۳ واحد گلخانه مدرن به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی ۳۹ نفر عنوان کرد و افزود: در ایذه نیز ۳ پروژه دامداری با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۹۶۰میلیون ریال و ظرفیت ۲۱۸ رأس با میزان اشتغالزایی ۲۴ نفر در شهرستان ایذه افتتاح خواهد شد.

چنگلوایی افتتاح ۴ پروژه گلخانه مدرن به مساحت ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۶ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و میزان اشتغالزایی ۴۲ نفر دیگر طرح قابل افتتاح  در شهرستان ایذه برشمرد و تصریح کرد: یک طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۰ هکتار با  اعتبار ۵ میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی ۱۶ نفر به افتتاح می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان ۲ طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان باغملک به مساحت ۲۱ هکتار و اعتبار ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۸ نفر از دیگر طرح های قابل افتتاح در این ایام عنوان کرد و گفت: ۸ طرح دام و طیور با اعتبار ۲۱۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال و اشتغالزایی ۸۲ نفر نیز در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

چنگلوایی احداث  ۷ طرح گلخانه ای مدرن و  یک طرح گلخانه صنعتی به مساحت ۳۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال و ۳۹۳ میلیون ریال و اشتغالزایی ۴۳ نفر را از دیگر طرح های مورد افتتاح در شهرستان باغملک بیان کرد و افزود: در شهرستان درفول نیز ۳ پروژه گلخانه ای به مساحت ۱۸ هزار مترمربع و  اعتبار ۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و میزان اشتغالزایی ۲۶ نفر افتتاح می شود.

وی افتتاح دو واحد تولید خوراک آماده آبزیان پرورشی به ظرفیت ۲۰ هزار تن و با اعتبار ۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲۲ نفر را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در شهرستان دزفول عنوان و افزود: در شهرستان شوشتر نیز یک طرح پرواربندی گوساله به ظرفیت یکصد رأس و اعتبار ۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳ نفر افتتاح می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان یک طرح گلخانه ای مدرن به مساحت ۵ هزار مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر را از دیر طرح های قابل افتتاح در شهرستان َشوشتر بیان کرد و گفت: احداث بندهای سنگی ملاتی و گابیونی به مساحت ۱۸ هزار و ۳۰۵ هکتار با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال با میزان اشتغالزایی ۷ نفر از طرح های دیگر قابل افتتاح در این شهرستان می باشد.

چنگلوایی از افتتاح یک واحد شالیکوبی برنج به ظرفیت ۵ هزار تن و اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی ۱۱۵ نفر خبر داد و افزود: در شهرستان حمیدیه یک طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۷۰ هکتار و اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و میزان اشتغال ۸ نفر به افتتاح می رسد.

وی افتتاح کارخانه گونی بافی در حمیدیه با اعتبار ۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۳ نفر را از دیگر طرح های این شهرستان عنوان و تصریح کرد: یک طرح آبیاری تحت فشار بارانی به مساحت ۲۰ هکتار با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۴ نفر در شهرستان بهبهان افتتاح خواهد شد.

چنگلوایی از افتتاح یک واحد گلخانه سبزی و صیفی به مساحت۵ هزار متر مربع و اعتبار ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۷ نفر در این شهرستان نیز خبر داد و اظهار داشت: یک بند خاکی به مساحت ۴ هزار و ۱۶۷ هکتار با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال و اشتغالزایی ۵ نفر در شهرستان بهبهان احداث می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در ادامه از افتتاح دو طرح پرواربندی گوساله و بره در شهرستان هفتکل با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۵ نفر خبر داد و گفت: یک طرح جنگل کاری با اعتبار یک میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال به مساحت ۶۰ هکتار و اشتغالزایی ۱۶ نفر در این شهرستان احداث می گردد.

چنگلوایی بیان کرد: یک طرح آبیاری کم فشار در رامشیر به مساحت ۱۰ هکتار با اعتبار ۶۸۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵ نفر همچنین یک واحد پرورش قارچ خوراکی با ظرفیت ۷۵ تن و اعتبار ۴ میلیارد ریال افتتاح می شود که اشتغالزایی ۱۰ نفر را به دنبال دارد.

وی در ادامه از افتتاح ۲ طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان کارون به مساحت ۱۰۳ هکتار و اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۶ نفر خبر داد و اظهار کرد: در گتوند نیز  ۲ پروژه پرواربندی گوساله و مرغداری گوشتی ۲۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۲ نفر افتتاح می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از افتتاح یک طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۸۱ هکتار و اعتبار ۷ میلیارد و ۵۹ میلیون ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان شادگان خبر داد و گفت: کلنگ یک طرح لایروبی انهار به مساحت ۲۰۰ کیلومتر با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال  و میزان اشتغال ۵ هزار و ۸۰۰ نفر به زمین زده می شود.

وی در ادامه از افتتاح یک طرح پرورش گاو شیری به ظرفیت ۱۹ رأس با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۴ نفر در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و افزود: یک پروژه تسطیح اراضی به مساحت ۹۰ هکتار و اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۵ نفر در این شهرستان افتتاح می گردد.

چنگلوایی از افتتاح یک مرکز جمع آوری شیر با اعتبار ۵ میلیارد ریال و به ظرفیت ۵ تن و میزان اشتغالزایی ۱۰ نفر در شهرستان امیدیه نیز خبر داد و عنوان کرد: یک طرح پرواربندی بره با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و به ظرفیت ۵۰۰ رأس و اشتغالزایی ۲۵ نفر در اندیکا افتتاح خواهد شد.

وی احداث بند سنگی ملاتی به مساحت یک هزار و ۶۲۸ هکتار و اعتبار ۱۰ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال و اشتغالزایی ۳۱ نفر را از دیگر طرح های قابل افتتاح در شهرستان اندیکا برشمرد و افزود: بند سنگی ملاتی در شهرستان لالی نیز به مساحت ۴۶۵ هکتار با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال و میزان اشتغال ۳۱ نفر افتتاح خواهد  شد.

چنگلوایی از احداث ۲ سردخانه در شهرستان اهواز به ظرفیت ۱۱۰ هزار تن و اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۷ نفر خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان هندیجان یک طرح عمرانی شبکه آبیاری بلوک طرح مقام معظم رهبری با اعتبار ۸ میلیارد ریال و به مساحت ۶۳۵ هکتار و میزان اشتغال ۵ هزار و ۲۰۷ نفر  افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان همچنین از افتتاح دو طرح عمرانی آبیاری تحت فشار در شهرستان رامهرمز به مساحت ۱۳۸ هکتار و اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال و میزان اشتغال ۱۱۴ نفر خبر داد و اظهار داشت: یک طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان باوی با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال و مساحت ۲۵ هکتار با میزان اشتغال ۳ نفر افتتاح خواهد شد.  

وی از تسطیح اساسی اراضی در شهرستان هویزه به مساحت ۱۱۶ هکتار و اعتبار ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال و میزان اشتغال ۱۰ نفر خبر داد و بیان کرد: دیگر طرح قابل افتتاح در این شهرستان برق رسانی ایستگاه پمپاژ  با اعتبار ۸۱۷ میلیون ریال و اشتغالزایی ۵ نفر می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز