خبرگزاری کار ایران

امروز و از طریق ویدئوکنفرانس انجام گرفت؛

بهره‌برداری از ٣٩٦ پروژه آموزشی در استان خوزستان با حضور لاریجانی

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۱۶۳

رئیس مجلس شورای اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس، ٣٩٦ پروژه آموزشی را در قالب ١ هزار و ٣٣١ کلاس درس در استان خوزستان افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش این استان، علی لاریجانی روز سه شنبه ١٥ بهمن ماه ٩٨ از طریق ویدئوکنفرانس ٣٩٦ پروژه آموزشی در قالب ١ هزار و ٣٣١ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ٢٣١ میلیارد و ٨٩٣ میلیون تومان  را در استان خوزستان افتتاح کرد.

امروز این پروژه های آموزشی به صورت همزمان در ١٨ شهرستان اهواز، آبادان، خرمشهر، اندیمشک، امیدیه، رامشیر، مسجد سلیمان،  ایذه، باغملک، بهبهان، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شوش، شاوور، شوشتر، ماهشهر و شادگان به بهره برداری رسید و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

شهرستان اهواز با دارا بودن ٨٤ پروژه آموزشی در قالب ٢٨١ کلاس درس، بیشترین پروژه های افتتاح شده را به خود اختصاص داده است و شهرستان های باغملک با ٤٠ پروژه در قالب ١٠١ کلاس درس، مسجد سلیمان با ٣٦ پروژه در قالب ١٠٨ کلاس درس، ایذه با ٣٢ پروژه در قالب ٨٤ کلاس درس و دزفول با ٢٦ پروژه در قالب ١٠٠ کلاس درس در ردیف های بعدی قرار دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز به همراه رضا اردکانیان، وزیر نیرو در سفری یک روزه به خوزستان در افتتاح برخی پروژه های عمرانی در این استان حضور پیدا کرد.

بهره برداری از پروژه خط دوم طرح آب رسانی غدیر شادگان و پست برق ۴۰۰ شهید دقایقی اهواز، همچنین شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان از دیگر برنامه های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو به استان خوزستان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز