خبرگزاری کار ایران

اجرای 800 برنامه فرهنگی ورزشی عمرانی به مناسبت دهه فجر در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۹۳

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای 800 برنامه فرهنگی ،ورزشی و عمرانی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، 800 برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی با همکاری هیأت‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح استان خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ساختمان هیأت‌های ورزشی استان به مناسبت دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، افزود: استادیوم مجدیان دزفول، پیست موتورسواری اندیمشک، زمین چمن مصنوعی شهرستان های آبادان و زیباشهر دزفول و سالن چندمنظوره هویزه از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر هستند.

حیدری ادامه داد:همچنین 4 جاده سلامت در شهرستان اندیمشک، 3 چمن مصنوعی در شهرستان های دشت آزادگان و هویزه، روکش چمن مصنوعی استادیوم بندر امام خمینی(ره)، زمین چمن طبیعی صفی آباد دزفول و سالن تمرینی چوئیده آبادان نیز از دیگر پروژه هایی است که در این ایام افتتاح خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص اهم برنامه های ورزشی با بیان اینکه چند مسابقات کشوری و بین المللی در دهه فجر به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات کشوری وزنه برداری، پرس سینه با لوازم، پرس سینه بدون لوازم و بدمینتون بزرگسالان، مسابقات کشوری سوارکاری، اتومبیلرانی و فتوالی انتخابی تیم ملی و مسابقات بین المللی شطرنج از جمله مسابقات پیش بینی شده می باشد.

حیدری خاطرنشان کرد:با توجه به استقبال بی نظیر مردم در همایش های پیاده روی، برگزاری دو همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های کارون و بندر ماهشهر را در دستور کار داریم که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری جشنواره‌های همگانی، فرهنگی ورزشی بازی های بومی و محلی و سایر مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های دهه فجر امسال به شمار می روند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، همایشها، مسابقات نقاشی، جلسات خاطره خوانی و حمایت از برنامه های سمن های فرهنگی به مناسبت دهه فجر را به عنوان اهم برنامه های حوزه جوانان عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز