خبرگزاری کار ایران

پس از اجرای تعمیرات میان دوره ای صورت گرفت؛

اتصال مجدد واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۹۲

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تعویض پره های استیج 27 روتورip، رفع نشتی های ایجاد شده در بویلر، تعویض بسکت های ایرهیتر و همچنین رفع محدودیت ها و مشکلات فنی مهمترین اقدامات تعمیراتی این واحد 315 مگاواتی بود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، ناصر محمدی اظهار داشت: رفع چالش های مرتبط با تولید برق در این نیروگاه مهمترین برنامه و رویکرد ما بویژه در فصل زمستان است و بر همین اساس با اجرای پروژه تعمیرات میان دوره ای واحد 6 و رفع مشکلات فنی این واحد توانستیم سطح آمادگی خود بمنظور تولید پایدار انرژی برق در فصل تابستان و پیک مصرف برق را تقویت نماییم.

وی تعویض پره های استیج 27 روتورip، رفع نشتی های لوله های واتروال بویلر، تعویض 480 بسکت ایرهیتر ورق کورتن ایرهیتر لایه سرد شاخه B با مجموع وزن 50 تن با بسکت لعابدار مقاوم به خوردگی و همچنین رفع محدودیت ها و سایر مشکلات فنی این واحد 315 مگاواتی را از اقدامات مهم این پروژه عنوان نمود.

لازم به ذکر است، نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد 305 و 315 مگاواتی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز