خبرگزاری کار ایران

غمگین:

تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی، بازوهای توانمند دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۲۲۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: انجمن صنفی شرکت‌های تاسیساتی و تجهیزاتی خوزستان در حوزه های نفت، گاز و انرژی بازوهای توانمند دولت و جزو موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تشکل‌های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ارسلان غمگین امروز شنبه ۵ بهمن ماه در نشست انجمن صنفی شرکت‌های تاسیساتی و تجهیزاتی خوزستان در حوزه های نفت، اظهار کرد: حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را یکی از مهمترین وظایف اصلی خود می‌دانیم.

وی افزود: مسئولین تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی باید ضمن مطالبه گری و تحقق مطالبات صنفی خود در برقراری فضایی آرام و پرنشاط در محیط‌های کاری کمک کنند.

غمگین تصریح کرد: باید از طریق گسترش آموزش‌های مرتبط، زمینه توسعه کیفی تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی فراهم شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: کانون انجمن های صنفی، بعنوان بخشی از نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان نقش مهمی در برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های مدیران استان برای احقاق حقوق جامعه هدف خود  دارند.

وی ادامه داد: در حالی که برخی واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه با مشکلات زیادی روبرو هستند، تشکلات و انجمن های صنفی می‌توانند به عنوان بازوهای توانمند دولت، نقاط ضعف و قوت بنگاه های اقتصادی را شناسایی و برای رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان به دولت کمک کنند.

غمگین با اشاره به اینکه، حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مهمترین اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه فعالیت‌های صنفی در استان خوزستان است، بیان کرد: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در راستای توسعه و ترویج سه‌جانبه‌گرایی کارگر، کارفرما و دولت، حافظ منافع قانونی و اهرمی برای بهبود شرایط تولید است.

گفتنی است در این نشست، مسئولین انجمن صنفی شرکت‌های تاسیساتی و تجهیزاتی خوزستان در حوزه های  نفت، گاز و انرژی، ضمن ارائه گزارش از وضعیت انجمن، نظر و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز