خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۶۴

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران کل استان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عصر امروز شنبه ۵ بهمن ماه، مراسم تودیع و معارفه فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان با حضور نبی الله خون میرزایی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور و جمعی از مدیران  شیلات برگزار شد.

نبی الله خون میرزایی در این مراسم اظهار کرد: ما در شرایط سخت و بی سابقه جنگ اقتصادی ناعادلانه قرار داریم.

وی افزود: در ۹ ماهه اول سال ۹۸ با وجود فشارهای اقتصادی شاهد رشد ۵/۷ درصدی در بخش کشاورزی بوده ایم که قابل مقایسه با سایر بخش ها نبوده و به عنوان قله ای برجسته در بخش کشاورزی خودنمایی می کند.

خون میرزایی با اشاره به اینکه سازمان شیلات یکی از زیر مجموعه های سازمان جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: دستاوردها و عملکردهای اداره کل شیلات در سال گذشته به جز بخش پرورش ماهی در قفس به علت محدودیت های بانکی و مسائل مالی، در دیگر شاخص های مختلف، بالاتر از تکالیف این سازمان بوده است.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی و شیلات در این شرایط سخت، عملکرد درخشان و شایسته ای داشته است که ماحصل ایجاد بستری بوده که حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی پیش روی ما گشوده اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امیدواریم در جمع بندی پایان سال عملکرد شیلات بیش از تکالیف برنامه ریزی شده باشد، عنوان کرد: خدمتی که بخش اجرایی در اختیار بهره برداران شیلات در حوزه های مختلف قرارداده عمدتا نتیجه عملکرد بخش خصوصی و اتحادیه های ذی ربط است که در چند سال اخیر ادامه داشته است.

رئیس سازمان شیلات کشور در پایان تاکید کرد: امیدواریم شاهد انسجام بیش از گذشته در  روابط سه بخش پژوهش و تحقیقات، اجرا و بهره برداران باشیم.

در ادامه این مراسم فتح الله ابوعلی، مدیرکل جدید اداره کل شیلات خوزستان که پیش از این ریاست نظام‌ مهندسی کشاورزی را به عهده داشته است، اظهار کرد: بخش کشاورزی با توجه به توانمندی های داخلی نیازی به بازار خارج از کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه تولید بخش کشاورزی برای مملکت حیاتی است، افزود: ظرفیت استان در زمینه های عمومی و شیلات با توجه به آب های داخل استان و تالاب ها بسیار خوب است.

ابوعلی با بیان اینکه تاکنون شیلات خوزستان در بسیاری موارد بالاتر از تعهدات خود عمل کرده است، بیان کرد: باید تلاش کنیم از ظرفیت های موجود استفاده بهینه کرده و روی افزایش بهره وری و ایده های نو کار کنیم.

مدیرکل جدید اداره کل شیلات خوزستان با اشاره به نقش مهم و تأثیر گذار تشکل ها و اتحادی های شیلات، عنوان کرد: یکی از اولویت های ما ایجاد ارتباط قوی و تعامل سازنده با دستگاه های مرتبط مانند محیط زیست، سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی برای انجام اقدامات بهتر است.

گفتنی است، غلامرضا افتخاری نسب پیش از این سرپرست اداره کل شیلات خوزستان را بر عهده داشت.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات خوزستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات خوزستان برگزار شد

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز