خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

شناسایی و دستگیری اعضاء باند قاچاق سلاح در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۳۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضاء باند قاچاق سلاح و کشف 78 قبضه سلاح جنگی و شکاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان امروز موفق شدند با کار اطلاعاتی، اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند دو محموله سلاح جنگی و شکاری را وارد استان کنند، شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: پلیس‌اطلاعات و امنیت عمومی‌خوزستان پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه دو دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد ۷۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل ۷ قبضه سلاح جنگی (۵ قبضه کلاش، یک قبضه سمینوف، یک قبضه کلت کمری) و ۷۱ قبضه سلاح شکاری شامل (۵۷ قبضه وینچسترپنج تیر، ۵ قبضه پنج تیر شکاری، ۹ قبضه شکاری دو لول) کشف شد، گفت: در این رابطه دو نفر متهم اصلی دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته با شند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز