خبرگزاری کار ایران

کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر خوزستان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۰۸

کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر، به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان، با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از خوزستان، کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر، به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در سالن جلسات این اداره کل، با حضور عبدالله حسینی مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان، سید حکمت الله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حسین جعفر خادم مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر، علی رحم کریمی مدیرکل امور عشایر، سید سعید حسینی نژاد معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از کارشناسان این دستگاهها تشکیل شد.

حسینی مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان، تشکیل این کارگروه را یک فرصت مغتنم برای توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر برشمرد و یکی از موانع و چالش های پیش روی این صنعت را عدم بازاریابی مناسب دانست و جهت آسیب شناسی بازارهای هدف تشکیل کمیته بازاریابی را پیشنهاد کرد.

حسین جعفر خادم مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان نیز در این جلسه ضمن حمایت از توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر، یکی از مهم ترین نیازهای جامعه عشایری را بیمه اجتماعی دانست و گسترش عدالت اجتماعی، کاهش فاصله برخورداری جامعه عشایری نسبت به جوامع روستایی و شهری، تامین سلامت و ارتقاء سطح خدمات بهداشتی- درمانی، توسعه پوشش بیمه‌های اجتماعی و درمانی و همچنین افزایش خدمات حمایتی در مناطق عشایری را خواستار شد.

در پایان جلسه نیز مصوب شد، کمیته ای متشکل از کارشناسان دستگاه های عضو کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر، ضمن پیگیری مصوبات کارگروه، نسبت به بررسی پیشنهادات و ارائه راهکارهای سازنده اقدام و تعامل نمایند.

کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر خوزستان تشکیل شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز