خبرگزاری کار ایران

حیدری خبر داد:

اجرای طرح ملی ورزشی فجر تا نوروز در سطح استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۳۴۶

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای طرح ملی فجر تا نوروز در سطح شهرستان های استان خوزستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از  پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، افشین حیدری ظهر امروز دوشنبه 30 دی ماه در جلسه هماهنگی طرح ملی فجر تا نوروز که با حضور رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در محل اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد روحیه بانشاط و امید در جامعه از وظایف ذاتی دستگاه ورزش است و جشنواره هایی که از سوی وزارت به استانها ابلاغ می شود نیز با همین هدف می باشد.

وی ادامه داد: طرح ملی ورزشی فجر تا نوروز با شعار پیش به سوی ایران فعال در راستای توسعه ورزش همگانی از سوم بهمن ماه لغایت 15 فروردین سال آینده به صورت هفتگی در سراسر کشور اجرا می شود.

حیدری افزود: این طرح با هدف مشارکت حداکثری خانواده های ایرانی در فعالیت بدنی و ورزشی در ۲ بخش برنامه های مشارکت جمعی و جشنواره ورزش و نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر پیاده روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌روی، دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای این طرح می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: همه شهرستانها می بایست با جدیت این طرح را اجرا نمایند و کمک کنند تا کار ارزشمندی اتفاق بیفتد و استان خوزستان در این زمینه جایگاه خوبی کسب کند.

همچنین معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این جلسه طی سخنانی ضمن تشکر از رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در برگزاری جشنواره های تابستانه، گفت: طرح ملی فجر تا نوروز نیز از سوم بهمن ماه در سطح استان آغاز می شود که می طلبد شهرستانها اهتمام ویژه ای نیز در برگزاری این طرح مهم داشته باشند.

ابراهیم نصیری با بیان اینکه برای پیاده سازی این طرح اعتباری پیش بینی کرده ایم که به شهرستانها کمک خواهد شد، افزود: می توانید از مشارکت شهرداری ها یا ارگان های دیگر برای برگزاری هر چه بهتر این طرح بهره بگیرید.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ترویج و توسعه ورزش همگانی خوزستان، اظهار کرد: دو روز گذشته با حضور حاجتی، تفاهم نامه همکاری با شهرداری های سراسر استان در راستای توسعه و ترویج ورزش های همگانی خوزستان منعقد شد.

نصیری خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در استان پیش بینی شده است که براساس تفاهمنامه منعقد شده پس از احداث الزاما در اختیار ورزش همگانی شهرستانها قرار داده می شوند.

معاون توسعه ورزش تصریح کرد: گام بعدی تجهیز کمیته های هیأت های ورزش های همگانی شهرستانها است که تا دو هفته دیگر تجهیزات مورد نیاز خریداری و به هیأتها اهدا خواهد شد.

براساس این گزارش در ادامه این نشست، طرح ملی ورزشی فجر تا نوروز توسط عماد حق علی، رئیس گروه توسعه ورزش همگانی به طور کامل برای رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها تشریح شد.

در پایان نیز از زحمات رؤوسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در حوزه همگانی و برگزاری طرح تابستانه با ورزش با اهدای لوح سپاس توسط مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز