خبرگزاری کار ایران

کیانی خبر داد:

اهواز میزبان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۰۰۸

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان 30 دی الی یک بهمن‌ماه 1398 به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، وحید کیانی اظهار داشت: 16 گروه نمایشی از شهرهای مختلف استان، طی دو روز برگزاری در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به این‌که این دوره از جشنواره با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» برگزار می‌شود، بیان کرد: «کوروش سروش پور» مدرس دانشگاه، «آرش سهرابی» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و «علی‌اکبر پشم فروش» کارشناس نمایش عروسکی و مدرس دانشگاه مسئولیت داوری آثار هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی را به عهده خواهند داشت.

لازم به ذکر است، هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ویژه اعضاء (۱۲ تا ۱۸ سال)، اعضاء ارشد کانون (۱۸ تا ۲۴ سال) و هم‌چنین مربیان و کارشناسان کانون (به‌عنوان عوامل مؤثر در تولید نمایش) برگزار می‌شود.

گفتنی است، سه گروه منتخب این جشنواره به مرحله کشوری «هنرهای نمایشی» کانون که قرار است 26 تا 29 فروردین 1399 با میزبانی استان خوزستان برگزار شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز