خبرگزاری کار ایران

توسط مدیر منابع انسانی صورت گرفت؛

اعلام میزان بومی گزینی در پتروشیمی مارون/در مدیریت جدید، هیچگونه استخدامی نداشته ایم

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۰۰۰

مدیریت منابع انسانی شرکت پتروشیمی مارون در خصوص وضعیت بومی گزینی در استخدامی های سابق این شرکت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسفندیار صلاحت پور در پاسخ به انتشار برخی اخبار مبنی بر استخدام نیروهای غیر بومی در شرکت پتروشیمی مارون، ضمن رد این ادعا، توضیحات زیر را جهت تنوین افکار عمومی، بیان کرد:

۱) هر گونه استخدام فردی یا گروهی در شرکت پتروشیمی مارون (از جمله چهل نفر مورد اخیر که در یکی از رسانه ها اشاره شده)، از اساس کذب بوده و قویا تکذیب می شود.

۲) به استناد آمار قابل ارائه (که ماهانه به هیئت مدیره ارائه می گردد) و با اتخاذ سیاست های درست مدیریت منابع انسانی، از آغاز مدیریت محمدی در جایگاه مدیریت عامل، برای نخستین بار از استخدام های بی ضابطه (که در اواخر مدیریت قبل شیوع یافته بود) پیشگیری گردید و از اواخر سال ۱۳۹۶ تا کنون برای نخستین بار از تاسیس این شرکت، نمودار رشد آمار نیروی انسانی منفی شد. بدین معنی که تعداد نیروی انسانی به مراتب از سال قبل کمتر گردید که علت آن بازنشستگی همکاران و عدم جذب نیروی جدید با عنایت به تورم نیروی انسانی (به علت استخدام های بی ضابطه پیش گفته) می باشد.

۳) ضمن عرض ارادت به همه هموطنان ارجمند، اعلام می گردد مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون از معدود مدیران بومی می باشد که همراه با خانواده در استان خوزستان ساکن است.

گفتنی است، هم اکنون بیش از ۹۲ درصد نیروهای رسمی و بیش از ۷۶ درصد نیروی انسان ارکان ثالث شرکت پتروشیمی مارون بومی هستند و در صورت نیاز به نیروی انسانی جدید، مطابق ضوابط و با اولویت بومی گزینی و از طریق برگزاری آزمون اقدام خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز