خبرگزاری کار ایران

ثقفی به ایلنا خبر داد:

جذب ۱۲ پزشک متخصص در بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۶۷

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، از جذب ۱۲ پزشک متخصص در رشته های مختلف در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، محمد ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز این معاونت در نظر دارد تا ۱۲ پزشک متخصص در رشته‌های تخصصی و مختلف را جذب کند.

وی گفت: پزشکان در رشته های متخصص اطفال، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، چشم پزشکی، بیهوشی، گوش و حلق و بینی، نورولوژی، زنان و زایمان و جراحی عمومی جذب و به مجموعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر اضافه خواهند شد.

معاون درمان شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به رفع نیازهای شهروندان در زمینه امور درمانی، عنوان کرد: در زمینه امور درمانی اقدام های خوب و شایسته ای در راستای افزایش ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه صورت گرفته که با افزوده شدن این تعداد پزشک به کادر متخصص پزشکی، کمبودهای فعلی بیمارستان های حاج معرفی، راه زینب بندر امام خمینی و کلینیک تخصصی هر دو بیمارستان تا حد قابل توجه ای مرتفع خواهد شد.

وی گفت: کمبود برخی متخصصین در شهرستان باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است که یکی از مهمترین و عمده ترین آنها مراجعه به دیگر شهرها یا حتی دیگر استان‌ها است.

ثقفی در پایان عنوان کرد: با افزوده شدن ۱۲ متخصص به تیم پزشکی شهرستان بندر ماهشهر، خدمات کیفی با سرعت بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز