خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار محقق شد؛

تولید شمش فولاد با استاندارد SAE1008 با خصوصیات کربن بسیار پایین در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۶۸

با تاکید مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شمش فولاد با استاندارد SAE1008 و با خصوصیات کربن بسیار پایین برای نخستین بار در این شرکت تولید شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در راستای استراتژی یوسفی مدیرعامل این شرکت، مبنی بر استفاده از راهکارهای علمی و پژوهشی بمنظور بهبود فرآیندهای کمی و کیفی (بخصوص در حوزه تولید) و حمایت ویژه از این نگرش، خوشبختانه به همت مدیریت و متخصصان توانمند بخش فولادسازی و پس از انجام تحقیقات لازم، برای اولین بار تولید شمش فولاد با استاندارد SAE1008 با خصوصیات کربن بسیار پایین در این کارخانه عملیاتی گردید.

این گرید خاص فولادی همزمان با استحکام از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است، تولید چنین محصولی به علت محدود بودن رنج مواد آلیاژی نیازمند دقت بالایی بوده و باید بدون ناخالصی و آخال تولید گردد. این مهم بدون اضافه کردن تجهیزات گرانقیمت جانبی به انجام رسیده است.

علایی مدیر بخش فولادسازی ضمن بیان این خبر، افزود: با تلفیقی از انگیزه، علم و تجربه به دنبال بروزرسانی و بهبود فرآیندها و نیز کسب موفقیت‌های چشمگیر در فولادسازی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز