خبرگزاری کار ایران

تجدید بیعت مدیران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با شهدای مدافع حرم

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۴۰

صبح امروز یکشنبه ۱۵ دیماه، مدیران و کار‌کنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سایر شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه، همراه با مردم بندر ماهشهر برای تشییع پیکرهای پاک شهدای حادثه تروریستی اخیر به اهواز عازم شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، امروز بسیاری از ما صنعتگران جبهه اقتصادی هم‌ رفتیم. رفتیم تا دشمن بداند سردار سلیمانی یک فرد نبود؛ او تنها نیست و شهادت او درخت انقلاب و مقاومت را تنومندتر میکند.

از تحرک و تعدد اتوبوسها و سواری هایی که در ساعت ۶ صبح با نصب پرچم و عکس سردار سلیمانی در‌ جاده به سمت اهواز میرفتند پیش بینی می‌شد که امروز اهواز شلوغ باشد.

بسیاری از اهالی بندر ماهشهر از جمله مدیران و کارکنان صنایع پتروشیمی هم در میان این زائران بودند؛ به اهواز‌ رسیدیم اما چه رسیدنی؟! انگار که رودی به دریا، نه، به اقیانوس رسیده باشد. وارد اهواز شدن همان و گم شدن در انبوه هواداران و دلدادگان شهید و شهادت همان.

جمعیت تشییع کننده سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به قدری زیاد بودند که هر گروهی در آن محو میشد و هیچ عکس و فیلمی نمیتوانست منعکس کننده ی واقعیت موجود باشد؛ تلاش عکاسان و فیلمبرداران هم بیهوده بود.

با زحمت و التماس لحظاتی روی سقف یک خودروی آتش نشانی رفتم که عکاسی کنم، اما همه ی جهات شبیه هم بود؛ مملو از عاشقان، زن و مرد؛ انبوه مردم دلداده؛ منتظر؛ غمگین؛ بهت زده از شهادت عزیز شهیدشان، از ابتدای پل نادری اهواز از هر جهت تا چشم کار می کرد جمعیت متراکم بود.

مسئولین برگزاری مراسم چندین بار تذکر دادند که جمعیت به سمت مصلی حرکت کنید تا راهی باز شود و خودروهای حامل شهدا حرکت کنند، اما احتمال آسیب دیدن افراد ضعیف تر، کودکان، افراد مسن، مادران و پدران شهدا و خانواده ها، کار را به تاخیر کشاند، ولی بالاخره کاروان شهدا رسید و همه ی جمعیت عاشق را متبرک کرد.

امید که برکت و نوری که از مجاهدان جبهه جنگ نظامی و مدافعان حرم با خود به شهرها و مشاغل خود برگرداندیم چراغ راهی باشد برای مجاهده در‌ جبهه اقتصادی و شکوفایی صنعت پتروشیمی؛ چرا که جنگ اقتصادی در بحبوحه کنونی بسیار مهم است و پتروشیمی الان در‌جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.

تجدید بیعت مدیران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با شهدای مدافع حرم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز