خبرگزاری کار ایران

در بیانیه شورای احزاب اصلاح طلب خوزستان مطرح شد؛

محکومیت اقدام تروریستی آمریکا و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۶۷

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان، با صدور بیانه ای ضمن محکومیت ترور سردار شهید، سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، از آحاد مردم خوزستان جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر این سردار رشید، دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت فرزند دلیر اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست مدعیان دروغینی که همواره دم از آزادی خواهی و مبارزه با تروریسم می‌زنند فصلی را رقم زد که جز رسوایی و در نهایت شکست مفتضحانه آنان ثمره ای برایشان نخواهد داشت؛ چرا که حتی یک قطره از خون شهیدان بی ثمر نخواهد ماند.

شهید حاج قاسم سلیمانی که با مجاهدت ها و رشادت‌های بسیار، نقشی عظیم در مبارزه با تروریسم و داعش داشت، نمونه بارز انسان آزاده ای بود که فارغ از تعلقات دنیوی با آرمان های بلندی که داشت این سرمشق را از خود به یادگار گذاشت که جامعه  و همه ی مردم، خانواده ی ما هستند و این رمز محبوبیت وی و هزاران هزار سیل اشک و ماتمی است که در فراغش این روزها جاری شده است.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه ی آمریکا، از آحاد مردم عزیزمان در سراسر استان دعوت می نماید در مراسم تشییع پیکر مطهر این سردار بزرگ فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه راس ساعت ۷:۳۰ در میدان مولوی اهواز شرکت نموده تا برگ زرین دیگری از اتحاد یکایک ملت را رقم بزنیم و به تمام دنیا نشان دهیم که این نام واین راه همواره مانا خواهد ماند. 

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان

۱۴ دی ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز