خبرگزاری کار ایران

به دستور شهردار اهواز مصوب شد؛

نامگذاری دو اتوبان اصلی اهواز بنام سرداران شهید سلیمانی و المهندس

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۲۷

اتوبان پاسداران (حد فاصل اتوبان آیت الله بهبهانی تا پل شیبان) بنام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و در ادامه کمربندی جاده اندیمشک تا پل شیبان نیز بنام سردار شهید ابومهدی المهندس نامگذاری گردید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، جلسه ی فوق العاده شورای نامگذاری با حضور فلسفی و موسوی نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، علیجانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، اساتید دانشگاه و نمایندگان برخی ادارات کل در محل سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد اتوبان پاسداران (حد فاصل اتوبان آیت الله بهبهانی تا پل شیبان) بنام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و در ادامه کمربندی جاده اندیمشک تا پل شیبان نیز بنام سردار شهید ابومهدی المهندس نامگذاری شد.

در ابتدای جلسه حاضرین شهادت سردار رشید ایران، اسلام و فرمانده سپاه قدس در جریان حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در خاک بغداد را داغ بزرگی برای ملت ایران و همه مسلمانان و انسان های آزادی خواه و استکبارستیز دانستند و این مصیبت را تسلیت گفتند.

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز