خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

خوزستان اولین میزبان پیکر شهید سردار سلیمانی/ تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی شهرستان‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۲۱۵

خوزستان میزبان پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در نخستین منزلگاه خود راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در اهواز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در خصوص جزییات تشییع پیکر سردار دلها در اهواز، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، از میدان‌مولوی به سمت چهار راه نادری اهواز تشییع خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور فردا یکشنبه کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تعطیل اعلام شد. تعطیلی باقی شهرستانها نیز به فرمانداران و شورای تامین آنها واگذار شده است.

شریعتی ادامه داد: از همه اقشار مختلف استان اصناف و بازاریان، تولیدکنندگان، کارگران، کارمندان، دانشجویان، دانش‌آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، عشایر و قبایل عرب و بختیاری و همه برادران و خواهران و عزیزان دعوت می کنم در این مراسم جهت باشکوه تر برگزار شدن آن شرکت کنند.

شریعتی تاکید کرد: مردم خوزستان همیشه نشان داده اند که قدردان مجاهدین فی سبیل الله و سربازان فداکار اسلام و انقلاب و کشور بوده و خواهند بود.

استاندار خوزستان یادآور شد: سردار سلیمانی علاوه بر اقدامات ملی، مرزهای ایران را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای رسمی برد تا این کشور از گزند دشمنان در امان باشد و جان خود و همرزمانش را به خطر انداخت تا اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان در امنیت و آسایش باشد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز