خبرگزاری کار ایران

در اجتماع عظیم عزاداران اهوازی:

سردار خادم سیدالشهدا: تکلیف ما اطاعت از رهبری است/ آیت الله حیدری:این حادثه شاید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۹۵۹

مردم و مسئولین استان خوزستان، عصر امروز در محکومیت حمله تروریستی دولت آمریکا به خودرو حامل سردار سلیمانی و همراهانش، به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عصر امروز جمعه ۱۳ دی ماه، به دنبال انتشار خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم یادبودی با حضور مردم و مسئولان استان خوزستان در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

در این مراسم، سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، اظهار کرد: خداوند وعده داده است که مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند بود و وعده الهی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی پیروزی بزرگی برای ما است، افزود: امروز جهان اسلام به هم می پیوندد، و ترس به دل آمریکایی های جنایتکار افتاده است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه امروز همه امت مسلمان عزدار هستند، تصریح کرد: مردم جهان اسلام، فلسطین، سوریه، پاکستان، افغانستان و عراق امروز به علت شهادت این عزیز عزادار است.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به مدیریت جهادی، بیان کرد: ما باید مدیریت جهادی را از حاج قاسم یاد بگیریم. مدیریت جهادی یعنی در صحنه نبرد بودن. امروز باید از حاج قاسم درس بگیریم و مشکلات را حل کنیم.

وی عنوان‌ کرد: آمریکایی‌های تروریست جنایت کار از سال ۲۰۰۶ با تقویت داعش موجب پیشروی آنها تا نزدیکی کربلا شدند و اگر شهید تقوی نبود، سامرا را می گرفتند.

سردار خادم الشهدا ادامه داد: حاج قاسم گفت: داعش ظرف سه ماه از بین می رود و با قاطعیت در صحنه نبرد ایستاد و آنها را از بین برد و اسرائیل را سرجای خود نشاند و اکنون به دست آمریکا جنایتکار به شهادت رسید.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، تاکید کرد: حزب الله لبنان با یک مدیریت جهادی در همه جنگ ها در مقابل تانک های آمریکا و اسرائیل ایستادند.

وی با اشاره به شبهه های که در اغتشاشات اخیر ایجاد شده، گفت: دشمنان می گویند چطور در سال 57 اغتشاش بود، اما می گفتید اینها انقلابیون هستند، ولی امروز مردمی که شورش می کنند را آشوبگر می نامید، اما باید پرسید این ها را چه کسی ایجاد کرد؟ تخریب و ترور را به مردم و ضد انقلابیون یاد دادید و مردم را به جان هم انداختید. ترور و جنایات تروریستی از ابتدای انقلاب تاکنون کار آمریکایی ها است.

سردار خادم سیدالشهدا یادآور شد: تکلیف ما اطاعت از رهبری است. امروز همه ما و تمام نیروهای مسلح آماده و گوش به فرمان امام هستیم. مردم و بسیجیان خوزستان که امروز عزادار حاج قاسم هستند، برای تجدید میثاق با ولایت و امام آمدند تا راه حاج قاسم را ادامه دهند. در آستانه پیروزی بزرگ پیش رویِ ایران باید با وحدت در کنار هم باشیم و راه این شهید را ادامه دهیم.

در ادامه این‌ مراسم، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، از مردم اهواز، خانواده های شهدا، مسئولین نظامی و انتظامی و همه کسانی که در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر کرد و خطاب به مردم عراق به زبان عربی، گفت: سلام بر خواهران و برادران عراقی، سلام بر مردان حشد الشعبی مقدس، شهادت ابطال اسلام شهید سردار قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس را به شما تبریک و تسلیت می گوییم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ترسی از شهادت این دلیران نیست. هر چند این واقعه تلخ و موجب ناراحتی همه مسلمانان به ویژه در محور مقاومت اسلامی شده است، اما این حادثه شاید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه بزرگترین شیطان آمریکا است، تصریح کرد: امروز همه مردان مقاومت اسلامی در ایران، سوریه، افغانستان یمن و همه جای جهان به حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند.

سردار خادم سیدالشهدا: تکلیف ما اطاعت از رهبری است/ آیت الله حیدری:این حادثه شاید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی باشد

سردار خادم سیدالشهدا: تکلیف ما اطاعت از رهبری است/ آیت الله حیدری:این حادثه شاید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی باشد

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز