خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه:

انتقام حاج قاسم سخت خواهد بود/ آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها را از صفحه روزگار پاک خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۳۱

امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه، گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بدانند هر کجای عالم باشند آنها را از صفحه دنیا پاک خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلیمین موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۳ دی‌ماه با توصیه به رعایت تقوی الهی، اظهار کرد: ریشه همه بدبختی‌های ما در محبت به دنیا است، اگرچه برخی افراد به قیامت اعتقاد دارند، اما زمانی که پای پول، مقام و رأی به میان می آید، تغییر می‌کنند.

وی افزود: قلب و دل، ظرف محبت و جاذبه و دافعه هستند؛ اما عقل، جاذبه و دافعی برای انسان ایجاد نمی‌کند و حسابگر خوبی است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: انسان کامل باید در زمان وقوع تمام بلایا هم، حمد خدا را به جای آورد؛ زیرا همه این بلاها قضای الهی است.

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه صدیقه(س)، عنوان کرد: از دیشب عالم اسلام عزادار است. یکی از حامیان عالم به ملکوت اعلی پیوست. حاج قاسم ما شهید شد. زمانی که دشمنان حاج قاسم را تهدید می‌کردند، حاج قاسم گفت: "قاسم را به چیزی تهدید می‌کنید که شب و روزش را به دنبال آن می‌گردد که تیر به قلبش بخورد."

نماینده ولی فقیه در خوزستان یادآور شد: دیدیم که حاج قاسم چگونه شب و روز خود را در هشت سال دفاع مقدس گذراند، و پس از آن چگونه درخشید.

وی با بیان اینکه امت اسلامی محور مقاومت در منطقه است، اشاره کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بدانند هر کجای عالم و منطقه که منافع آمریکا، نیروهای آن‌ها، اسرائیلی‌ها و امثال آن‌ها باشد را از صحفه دنیا پاک خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتقام ما سخت خواهد بود. همانگونه که رهبر گفتند، ما امت اسلامی در آینده‌ای نه‌چندان دور انتقام سختی از استکبار، آمریکا و آل‌سعود می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: به قوت خداوند متعال، همانگونه که حیات حاج قاسم سراسر خیر بود، شهادتش نیز تحولی در عالم اسلام ایجاد خواهد کرد و گره‌ای که دشمنان در منطقه ایجاد کردند، به برکت خون این شهید، و دیگر شهیدان باز خواهد شد. شهادت این بزرگواران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت اسلام، امت حزب‌الله و همه مردم عزیز منطقه تبریک و تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز