خبرگزاری کار ایران

غمگین در بازدید از گروه ملی:

مطالبات قانونی و صنفی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۰۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشکیل هیأتی از کارشناسان خبره روابط کار برای پیگیری مطالبات قانونی و صنفی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخوزستان، ارسلان غمگین ظهر روز سه‌شنبه دهم دی ماه به همراه مسئولان و کارشناسان حوزه روابط کار و بازرسی کار در بازدید از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران از جدیت در پیگیری مسایل کارگران خبر داد و اظهار کرد: برای تحقق مطالبات کارگری از هیچ کوشش دریغ نخواهد نشد.

وی افزود: تلاش همکاران ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، کمک به حل مسائل جامعه کارگری و کارفرمایی به ویژه بنگاه‌های اقتصادی است که با مشکل جدی مواجه هستند تا بتوانند در حد بضاعت، مسایل و مشکل های کارگران را به حداقل برسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد کشور و استان پیشرفت کند، باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا هم کارگر از امنیت فکری و شغلی برخوردار باشد و هم کارفرما با خاطری آسوده برای تولید بیشتر تلاش کند.

غمگین، کارگر و کارفرما را در توسعه اقتصاد، لازم و ملزوم یکدیگر دانست و گفت: یکی از مهم ترین اولویت های ما حل و فصل سازشی اختلاف های کارگری و کارفرمایی است و برای تحقق آن باید فضایی ایجاد کنیم که کارگر و کارفرما خود را مقابل یکدیگر نبینند بلکه همدیگر را مکمل و در کنار هم بدانند و دوش به دوش هم چرخه های اقتصاد کشور را به حرکت درآورند.

وی از تشکیل هیأتی از کارشناسان خبره روابط کار برای پیگیری مطالبات قانونی و صنفی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خبر داد و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در مقابل موانعی که در تولید ایجاد می‌شود ایستادگی کنیم. اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خدمت حمایت از تولید است. اجازه نمی‌دهیم آرامش در فضای کارگری و کارفرمایی استان به هم بریزد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تاکید کرد: قطعا همان گونه که تولید و حفظ اشتغال خط قرمز ما است، رسیدگی به مطالبات به حق و صنفی کارگران نیز جزو وظایف ذاتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد در این دیدار گزارشی از وضعیت موجود شرکت ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز