خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه سال جاری تحقق یافت؛

تولید بیش از ۸ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۸۴

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: این نیروگاه توانست تولید انرژی برق طی ۹ ماهه سال ۹۸ خود را به ۸ میلیون و ۶ هزار و ۸۵۹ مگاوات ساعت برساند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، ناصر محمدی با اعلام این خبر و  اشاره به رسالت حیاتی این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان، اظهار داشت: بهره برداری و نگهداری از واحدهای نیروگاه رامین دارای پیچیدگی و چالش های متعددی نسبت به سایر نیروگاه های کشور است و این موضوع با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و مصرف بالای این انرژی حیاتی در استان خوزستان نقش مؤثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می کند.

وی افزود: تعمیرات پیشیرانه، اصلاحات فنی در ساختار تجهیزات و فرآیندهای بهره برداری بعنوان یکی از مهمترین مؤلفه های ما بمنظور تقویت و بهبود عملکرد واحدهای نیروگاهی بوده و با توجه به کاهش مصرف انرژی برق در فصل زمستان، از این فرصت بمنظور رفع محدودیت های تولید و تعمیرات فنی واحدهای نیروگاه اقدام نمودیم تا آمادگی بهتری جهت تولید پایدار انرژی برق در تابستان آتی داشته باشیم.

لازم به ذکر است، نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تامین کننده بیش از 30 درصد برق مورد نیاز استان خوزستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز