خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 790 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۲۵۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 790 کیلوگرم تریاک طی 24 ساعت گذشته در خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان "بهبهان" با کار اطلاعاتی از انتقال 3 محموله مواد مخدر آگاه شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "بهبهان" با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان وعوامل انتظامی پل زهره وبخش زیدون باکنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان 2 دستگاه خودرو تریلر و سمند را شناسایی و در 2 عملیات ضربتی آنها را متوقف کردند که در بازرسی از آنها 710 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی در شهرستان‌‌ "اهواز"، محور تردد کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 80 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بار صیفی جات جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز