خبرگزاری کار ایران

نجارآسیابانی:

فقط راهنمایان دارای مجوز، مجاز به حضور در آثار تاریخی شوشتر جهت انتقال اطلاعات هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۴۵

نائب رئیس پایگاه میراث جهانی شوشتر گفت: در جهت حمایت از فعالیت تخصصی راهنمایان گردشگری و ضرورت ارائه اطلاعات صحیح و مستند به گردشگران، صرفا استفاده از راهنمایان دارای کارت مجاز از وزارت متبوع مجاز و از حضور افراد فاقد کارت در کنار گروه های گردشگری به عنوان راهنما جلوگیری به عمل می آید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی سازه های آبی تاریخی شوشتر، داوود نجارآسیابانی اظهار داشت: با توجه به بخشنامه صادره از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در نشست اخیر شورای هماهنگی تشکل های گردشگری که با حضور مونسان صورت پذیرفت، مقرر گردید در جهت حمایت از فعالیت تخصصی راهنمایان گردشگری و ضرورت ارائه اطلاعات صحیح و مستند به گردشگران، صرفا استفاده از راهنمایان دارای کارت مجاز از وزارت متبوع مجاز و از حضور افراد فاقد کارت در کنار گروه های گردشگری به عنوان راهنما جلوگیری بعمل می آید.

وی افزود: در این زمینه نیز سعی داریم با نصب تابلوهای مناسب در سایت های تاریخی، موضوع لزوم داشتن کارت راهنمایان گردشگری را به منظور اطلاع رسانی دائمی به گردشگران و هم بعنوان ابلاغ ممنوعیت به راهنمایان فاقد کارت اطلاع رسانی نماییم.

نائب رئیس پایگاه میراث جهانی شوشتر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در این راستا، تصریح کرد: کلاس های همسو سازی اطلاعات راهنمایان را در دستور کار پایگاه جهانی سازه های آبی داریم، لذا از تمام دارندگان کارت های مجاز راهنمایان گردشگری که تمایل به فعالیت در حوزه شوشتر را دارند دعوت بعمل می آید تا در کلاس هایی که به صورت رایگان توسط این پایگاه برگزار می شود شرکت نمایند.

نجارآسیابانی در پایان خاطرنشان کرد: به تمام افرادی که تا کنون بدون داشتن کارت مذکور اقدام به فعالیت داشته اند پیشنهاد می شود تا هر چه سریعتر نسبت به تهیه این کارت که به منزله مجوز فعالیت در این حوزه می باشد اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز