خبرگزاری کار ایران

راه‎اندازی اولین بازارچه صنایع دستی و کارآفرینی در دشت آزادگان

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۵۹

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشت آزادگان از گشایش اولین بازارچه صنایع دستی و کارآفرینی در این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، علی عبیاوی اظهار داشت: این بازارچه به منظور عرضه و فروش محصولات سنتی و صنایع دستی صنعتگران شهرستان دشت آزادگان و هویزه در مرکز بازار شهر سوسنگرد راه‎اندازی می شود.

وی با تأکید بر اهمیت تحقق و عملی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در تقویت تولیدات بومی و رونق تولید ملی، بیان کرد: این بازارچه با حمایت بخش خصوصی راه‎اندازی می‎شود و اکنون همه ملزومات برپایی این بازارچه مهیا و در حال نصب است و به یاری خدا انتظار می‎رود طی چند روز آینده افتتاح شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشت آزادگان خاطرنشان کرد: غرفه‎های این بازارچه بصورت رایگان در اختیار صنعتگران تولیدات سنتی و بومی شهرستان گذاشته خواهد شد.

عبیاوی با بیان این‎که سعی می‎شود علاوه بر ترویج و بازاریابی صنایع دستی شهرستان، زمینه تعریف و شناساندن این صنایع برای گردشگران فراهم شود، ابراز امیدواری کرد: با حمایت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان بتوانیم راه عرضه و فروش اجناس صنایع دستی شهرستان و استان به بازارهای خارجی بخصوص کشورهای همسایه که علاقه خاصی به تولیدات سنتی کشورمان دارند را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز