خبرگزاری کار ایران

نفرات برتر جشنواره پژوهش‌های کاربردی منطقه آزاد اروند معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۹۰

اولین جشنواره پژوهش‌های کاربردی منطقه آزاد اروند با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، این جشنواره توسط مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند و اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار گردید.

آئین تجلیل از برترین‌های این جشنواره با حضور  نورالله اسعدی«مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر» به عنوان رئیس ستاد برگزاری و مهدی سلیمانی«معاون پژوهش و فناوری مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند» به عنوان دبیر ستاد برگزاری جشنواره، برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

در این جشنواره ۹۰ مقاله در بخش‌های علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه و مدیریت مورد پذیرش و داوری قرار گرفت و دارندگان مقالات برتر معرفی شدند. 

محمود نواصر، حمیدرضا اشترابه، ناجی رئوفی مرام، فراس دهداری، مهدی فرمهینی فراهانی، یاسمین صحرا بیگی، افشین جلیلیان، محمد مهدی کارمزدی، سارا باورصاد، فاطمه داست زرین، معصومه بویری منجی، محسن وزیری، امیرجواد لامی نژاد، فاطمه لاری، خدیجه باورصاد شهری پور، روزبه خمیسی، پدرام امیری، فرید قنواتی، نسرین گبانچی، نسرین ارجمندی، سیدیاسین هاشمیان و هدا حمیداوی به عنوان پژوهشگران برتر اولین جشنواره پژوهش‌های کاربردی منطقه آزاد اروند معرفی شدند. 

گفتنی است، در پایان جشنواره به همه پژوهشگران برتر گواهینامه رسمی از سوی دبیرخانه جشنواره اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز