خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

لزوم پیگیری وام های ضروری بازنشستگان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۰۹

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیگیری وام های ضروری بازنشستگان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری بسیار جدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حجت الله میرزایی صبح امروز پنجشنبه ۵ دی ماه در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیران و دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز، به خبرنگار ایلنا، گفت: این سفر به منظور بررسی مسائل بنگاه های اقتصادی وابسته به صندوق های بازنشستگی و مسائل مشترک بین بنگاه ها و مدیران  و شناسایی راه کارهایی که منجر به رفع موانع آنها شود، صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین نشست تخصصی با کارگروه فولاد که دومین جلسه زنجیره فولاد وابسته به صندوق های بازنشستگی بود، برگزار گردید که در این نشست، روش های هم افزایی بین اجزای این زنجیره بررسی شد.

میرزایی در خصوص شورای هماهنگی مدیران، تصریح کرد: نزدیک به ۱۰ سازمان خدمات رسانی در استان وجود دارد که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند و معمولا جلسات مستمر و ادواری به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر برای تبادل اطلاعات و ارائه خدمات بیشتر و ارایه راهکارهای مناسب را برگزار می کنند.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: هر کدام از مدیران، مسائل حوزه خود را مطرح کردند، اما در این میان پیگیری وام های ضروری بازنشستگان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری خیلی جدی است،. افزایش تسهیلات اشتغالزا و پیگیری برای اینکه جذب منابع اعتباری در استان افزایش یابد نیز مهم بوده که لازم است با مدیریت استان و شورای برنامه ریزی و اشتغال کمیته کار، انجام شود؛ همچنین باید هماهنگی هایی با بنگاه های وابسته انجام‌ دهیم تا گردش مالی بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: پیگیری می کنیم با تضامین آسان و در دسترس و روش های زنجیره ای مشکل ضمانت وام بازنشستگان را حل کنیم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز