خبرگزاری کار ایران

ناصری نژاد خبر داد:

اجرای طرح تولید کاغذ از ضایعات نیشکر در شادگان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۰۳۲

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از امضای تفاهم نامه میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، صندوق توسعه ملی و بانک های ملی، صنعت و معدن، پارسیان و سپه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مجید ناصری نژاد اظهار کرد: تفاهم نامه ی طرح بسیار عظیم تولید کاغذ از ضایعات نیشکر با سرمایه‌گذاری ۴۶۷ میلیون دلاری شرکت پروژه، امضاء شده است.

ناصری نژاد ادامه داد: مطالعات این طرح، سال‌های گذشته انجام شده بود، اما به علت بالا بودن بسیار زیاد حجم سرمایه ی لازم، ستاد اجرایی فرمان امام به تنهایی قادر به اجرای این پروژه بزرگ و ارزشمند نبود و پس از چند سال پیگیری، بالاخره کنسرسیومی برای اجرای این پروژه طراحی شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح در اطراف روستای سلمانه از توابع بخش دارخوین شهرستان شادگان اجرا خواهد شد و زمین آن آماده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود این کارخانه برای ۲۰۰۰ نفر شغل جدید ایجاد کند، که مقرر شده است تماما از نیروهای بومی منطقه بکارگیری شوند.

گفتنی است، سه شرکت نیشکر فارابی، سلمان فارسی و دعبل خزایی در این منطقه قرار دارند که مواد اولیه این پروژه را تامین خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز