خبرگزاری کار ایران

پیروی در بازدید از مناطق متأثر از باران خوزستان:

برای رفع مشکلات استان باید به علت ها توجه کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۵۱

دبیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در مناطق متأثر از بارش های اخیر، گفت: برای رفع دائمی مشکلات استان باید به علت ها توجه کرد و پیشگیری را مقدم بر پاسخ بدانیم .

​به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، محمود رضا پیروی در بازدید از مناطق تحت تاثیر بارش های اخیر در شهرستان های اهواز و کارون، اظهار کرد: بعد از بارندگی شدید و آبگرفتگی که در این منطقه رخ داد، نیروهای جمعیت هلال احمر وارد منطقه شده و جهت امدادرسانی، اسکان و تامین تغذیه اولیه در چند روز اول حادثه اقلامی نظیر: پتو، موکت، بسته های غذایی، بسته های بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز هم وطنان عزیزمان توزیع شد.

وی افزود:  باید نسبت به رفع مشکل زیرساخت در این مناطق اقدام شود. دستگاه هایی مثل هلال احمر در مواردی مثل آبگرفتگی اخیر و سال گذشته که یک حادثه محسوب می شود وارد می شوند، ولی ورودشان یک ورود موقت است و به محض ورود مشکلات اولیه را مرتفع کرده و اسکان را برای مردم محیا می کنند تا از صدمات بیشتر جلوگیری شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر استان  تصریح کرد: برای رفع دائمی مشکل باید به علت ها توجه کنیم و پیشگیری را مقدم بر پاسخ بدانیم و زیرساخت ها را طوری تهیه و بسترسازی کنیم که انشاالله شاهد نباشیم که دراثر بارندگی‌هایی که مخصوصا در استان خوزستان که یک استان حاصل خیزی است و بارندگی های زیاد و موسمی دارد، با این مشکلات مردم عزیزمان مواجه نشوند در عین حال اگر مشکلی پیش آمد جمعیت هلال احمر و بقیه دستگاه ها آمادگی دارند که وارد شده و کمک رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز