خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان شادگان اعلام کرد:

تأیید صلاحیت ۱۶ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در شادگان

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۷۰

فرماندار شادگان از رد صلاحیت هفت نفر از داوطلبان ثبت نام شده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۶ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید حاجیان از تأیید صلاحیت ۱۶ نفر از داوطلبان ثبت نام شده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شادگان خبر داد.

وی با بیان اینکه تنها ۷ نفر از داوطلبان ثبت نامی رد صلاحیت شده اند، افزود: پس از ثبت نام داوطلبان بررسی صلاحیت آنان در هیأت اجرایی شهرستان شادگان به استناد ماده ۵۰ قانون انتخابات ظرف ده روز انجام شد.

فرماندار شادگان ادامه داد: از مجموع ۲۵ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شادگان، دو نفر انصراف دادند و صلاحیت ۷ نفر رد و یا احراز نشد.

وی همچنین عنوان کرد: افراد رد صلاحیت شده از امروز ۲۸ آذرماه لغایت ۱ دی به مدت ۴ روز می توانند اعتراض خود را به  هیأت نظارت استان اعلام کنند.

حاجیان گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند شکایت خود را به استناد ماده ۵۱ قانون انتخابات به هیأت نظارت استان اعلام نمایند.

فرماندار شادگان در پایان خاطرنشان کرد: براساس ماده ۵۲ قانون انتخابات، هیأت نظارت استان ظرف ۲۰ روز یعنی از دوم تا ۲۱ دی ماه فرصت دارد به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی کند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز