خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ارسال یکهزار بسته غذایی و ۶ خودرو به خوزستان تا صبح فردا

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۵۵

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر خوزستان در مواجهه با آبگرفتگی اخیر خوب بوده است.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا از اهواز، مرتضی سلیمی در حاشیه نشست ستاد هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان در یک آمادگی خوب، هماهنگی و همدلی در پاسخ به سیل، عمل کرده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم پس از بازدیدهای میدانی کمک های بهتری به جمعیت هلال احمر خوزستان داشته باشیم تا تلاش های آنها را تکمیل کند.

سلیمی تصریح کرد: ۱۰۰۰ بسته غذایی تا فردا صبح - جمعه ۲۹ آذرماه - به خوزستان می‌رسد و ۶ دستگاه خودرو نیز تا پایان شب به استان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر خوزستان در بخش اسکان و تغذیه اضطراری خوب بوده است، عنوان کرد: چون هنوز آب از خانه‌های مردم بیرون نرفته ممکن است زحمات شما تحت تأثیر این‌ مسئله قرار گرفته است، قطعا تلاش همه ما بر رضای خداوند و حفظ کرامت انسانی متمرکز است. 

رئیس سازمان هلال احمر کشور تاکید کرد: توجه به پتانسیل داوطلبان قبل از وقوع حادثه میتواند با توجه به محدودیت های منابع به سرمایه های اجتماعی کمک کند و در بخش پاسخ به نیازهای مردم موفق تر باشیم؛ امیدوارم بتوانیم با توجه به این پتانسیل خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم مردم هر چه سریعتر به امنیت و آرامش برسند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز