خبرگزاری کار ایران

تقویت ارتباطات همراه اول در خوزستان با راه اندازی و ارتقاء ۱۲ سایت

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۵۷۲

با نصب و راه اندازی و ارتقاء تکنولوژی ۱۲ سایت همراه اول در شهرهای اهواز، شوشتر، رامهرمز، شوش،باغملک، گتوند و هفتکل پوشش شبکه ارتباطی همراه اول بهبود و توسعه یافت.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، به منظور توسعه و رفع مشکلات شبکه ارتباطی همراه اول و بهره مندی مشترکان خوزستانی از دیتای پرسرعت همراه اول با تلاش بی وقفه کارشناسان و متخصصان حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان، سایت های پارک لادن، کوچه دانیال، زرگان اهواز و شهرک شرافت، هنرستان رجایی (4G)، مسکن مهر شوشتر با تکنولوژی (3G) و سایت های خیابان معلم و خیابان ولیعصر رامهرمز و سایت های مرکز مخابرات هفتکل، اسلام آباد باغملک با تکنولوژی (4G) و حرریاحی شوش و جنت مکان گتوند با تکنولوژی (3G) نصب و راه اندازی شد.  

با نصب، راه اندازی و ارتقاء تکنولوژی در این سایتها،ضمن توسعه پوشش شبکه ای همراه و رفع مشکلات آنتن دهی در  مناطق این شهرستانها مشترکان نیز از اینترنت پرسرعت و مطلوب همراه اول بهره مند شدند.  

گفتنی است، نصب، راه اندازی و ارتقاء این سایتها از طرح فاز ۸ با مبلغی بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال  از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز