خبرگزاری کار ایران

با تجمع مقابل این کارخانه؛

کارگران کارخانه دوده فام دزفول خواستار رسیدگی به خواسته‌های خود شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۵۵

جمعی از کارگران دوده فام دزفول خواهان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و بازگشت بکار نماینده خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، جمعی از کارگران کارخانه صنعتی دوده فام این شهر، امروز چهارشنبه با تجمع مقابل این کارخانه خواستار رسیدگی به خواسته‌های خود شدند.

این کارگران که تعداد آنها حدود ۷۰ نفر بود خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و همچنین بازگشت به کار نماینده کارگران این کارخانه هستند.

یکی از این کارگران، گفت: طبق طرح طبقه‌بندی مشاغل، هرکس با توجه به سنوات خود، جایگاهی در شرکت دارد و حقوق او براساس آن، طبقه‌بندی و پرداخت می‌شود.

وی افزود: مدیرعامل این شرکت پس از پیگیری‌های اسماعیل شاعیدی نماینده کارگری کارخانه برای مطالبات به حق کارگران از جمله طرح طبقه‌بندی مشاغل، دستور اخراج و ممانعت حضور او در کارخانه را به حراست داده است.

سید حسن سادات نوری رییس امور اداری کارخانه صنعتی دوده فام دزفول در این خصوص گفت: شاعیدی نماینده کارگری کارخانه بنابه دلایلی تعلیق از کار شده ولی اخراج نشده است.

وی با بیان اینکه با تجمع هیچ مشکلی برطرف نمی‌شود، افزود: نماینده کارگری می‌تواند اعتراض خود را از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول پیگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز