خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی مدیریت بحران اهواز به حالت آماده باش درآمد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۹۲

براساس هشدار و اخطاریه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در خصوص فعالیت سامانه بارشی به همراه رگبار، رعد و برق و باد از روز دوشنبه در استان و شهرستان اهواز، شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان در حالت آماده باش قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز یکشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، بر آمادگی ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی مکلفند ۱۰ درصد از منابع خود را برای مدیریت کردن شرایط بحرانی اختصاص دهند.

عسکر مولائی کتکی افزود: بیشتر مشکلات و معضلات اهواز بویژه در حین و بعد از بارندگی در حوزه فاضلاب و آب های سطحی است، که شرکت آب و فاضلاب و شهرداری باید تمهیدات لازم برای مدیریت بحران بیندیشند.

وی ادامه داد: اجرای برخی از طرح های عمرانی شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز بیشتر از زمان مقررشده طول کشیده شده، که باید هر چه سریعتر این طرح ها تکمیل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز با بیان اینکه مناطق کمتر برخوردار باید در اولویت خدمات رسانی ادارات و دستگاه ها قرار گیرند، گفت: همه ما مسئول پیگیری و رفع مشکلات مردم هستیم و باید در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشیم.

گفتنی است، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور یک اخطاریه آنی نسبت به آغاز فعالیت یک سامانه بارشی از روز دوشنبه ۲۵ آذرماه در این استان هشدار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز