خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز:

عملکرد شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در برخی از مناطق اهواز رضایت بخش نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۸۳۶

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز گفت: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز وظایف خود را در مناطق مختلف اهواز بویژه کم برخوردار به درستی انجام دهند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عسکر مولائی کتکی در حاشیه بازدید از مناطق زیتون کارگری، کوی الصافی، کوی رمضان، سپیدار و کوی مستغلات کلانشهر اهواز با انتقاد از عملکرد نامناسب شهرداری و آبفا در خدمات رسانی به مردم، اظهار داشت: عملکرد ضعیف این دستگاه ها در خدمات رسانی، نارضایتی مردم این مناطق را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: پارک ها و فضای سبز، سطل های زباله، آسفالت، زمین های ورزشی و سیستم دفع آب های سطحی در این مناطق بسیار نامناسب است، شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی و رفع آنها اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز گفت: در برخی از این مناطق، نخاله های ساختمانی در پارک ها، بلوارها و زمین های اطراف تخلیه شده است که شهرداری باید آنها را جمع آوری کند.

مولائی کتکی با اشاره به وضعیت نامناسب فاضلاب خیابان اصلی کوی رمضان، گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز باید در اسرع وقت طرح ساماندهی فاضلاب این منطقه را تکمیل کند.

وی در پایان به نوارهای حفاری شده اشاره و بر ترمیم و ساماندهی این نوارها از سوی شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز