خبرگزاری کار ایران

راه یافتن قصه‌گوی خوزستانی به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۷۸۸

قصه‌گوی خوزستانی با قصه «مهمان دیوانه» به بخش ملی بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، زینب موسوی که با قصه «مهمان دیوانه» به بخش ملی بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافته است، اظهار کرد: قصه‌گویی، هنر خوب گوش دادن و خوب حرف زدن را در بچه‌ها تقویت و خیلی از خلقیات آن‌ها را اصلاح می‌کند؛ به شرطی که قصه درست انتخاب و اجرا شود.

موسوی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تأکید کرد: اگر در اجرای قصه‌های قدیمی با استفاده از یک سری تکنیک‌های ابرازی آن‌ها را امروزی کنیم به‌راحتی می‌توانیم ضمن جذاب کردن قصه‌ها برای نسل حال حاضر، تمامی نکات مورد نظر در قصه‌ها از جمله آداب و رسوم، فرهنگ‌ها، اخلاقیات و ... را به کودکان منتقل کنیم.

قصه گوی هندیجانی با بیان این‌که قصه‌ها زمان ندارند، تأکید کرد: اگر اقتضای سن کودکان در قصه‌گویی مدنظر قرار گیرد و در روایت آن‌ها متوسل به شیوه‌های جدید شویم، به‌راحتی می‌توانیم فرزندانمان را زیر تور جادویی قصه‌ها ببریم.

گفتنی است، بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذرماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز