خبرگزاری کار ایران

توسط خسروی تشریح شد؛

آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت خوزستان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۶۸۲

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان، آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بخش دولتی و خصوصی درمان و همچنین دانشگاه و دانشکده های استان در شش ماهه اول سال 98 را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، علی خسروی در خصوص پرداخت بدهی های بیمه سلامت به مراکز درمانی خوزستان، اظهار کرد: در سال جاری علیرغم تمام محدودیت‌های بودجه‌ای، تلاش بر برقراری نظم پرداخت‌هایمان داریم.

وی با اشاره به اهمیت پرداختی های بیمه سلامت به مراکز درمانی، افزود: بیمه سلامت توجه ویژه ای به پرداخت های منظم به مراکز درمانی داشته و اعتقاد داریم این پرداخت ها، نقش تعیین کننده ای در افزایش خدمات درمانی برای بیمه شدگان دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان تاکید کرد: بیمه سلامت تضمین کننده امنیت خاطر افراد در برابر بیماری و عوامل تهدیدکننده سلامت است.

خسروی همچنین یادآور شد: پرداخت علی الحساب بدهی به خدمات سطح یک روستایی نیز تا پایان مردادماه ۹۸ به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال و مرحله دوم (پرداخت اول) به مبلغ ۷۲ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال به دانشگاه ها و دانشکده های خوزستان انجام شده و تقاضای ما از مراکز ارائه خدمات این است که بر کیفیت کار و خدمات خود بیفزایند.

وی با بیان اینکه به دانشگاه جندی شاپور اهواز بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: همچنین بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال به دانشگاه دزفول، بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال به دانشکده آبادان، سه میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال به دانشکده بهبهان و بالغ بر سه میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال به دانشکده شوشتر پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در خصوص پرداخت بدهی به مراکز غیر از دولتی دانشگاهی تا پایان مردادماه ۹۸، بیان کرد: بیش از ۸۰ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به مراکز درمانی شامل آزمایشگاه، فیزیوتراپی، تصویربرداری، درمانگاهی، پزشکان، مراکز جراحی محدود و بیمارستانی پرداخت شد.

وی در تشریح جزییات پرداختی ها، گفت: بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال به مراکز آزمایشگاهی و بیش از یک میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال به بخش فیزیوتراپی پرداخت شده است.

خسروی عنوان کرد: بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال به بخش تصویربرداری، سه میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال به درمانگاه ها، ۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال به پزشکان، سه میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال به مراکز جراحی محدود و ۴۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال به بیمارستان ها پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز