خبرگزاری کار ایران

بمناسبت ۱۸ آذرماه صورت گرفت؛

پیام بخشدار بندر امام خمینی بمناسبت روز بزرگداشت این بندر

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۶۲

بخشدار بندر امام خمینی بمناسبت ۱۸ آذرماه، روز بزرگداشت تاسیس این بندر، پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، متن پیام حجت اله خسروی به شرح زیر است:

به نامِ خالقِ هستی بخش

بامدادان که عروس آسمان از مشرق گیتی رخ می نماید و عشق و آواز ِکار و تکاپو سر می‌دهد، بندبند تو و آن نیلگون دریای همیشه پارست به رقص در می آیند.. کشتی های امید و آینده ی سواحل پر جنب و جوشت، مردان تلاش و زنان نجیبت، تپش و ضربان تولیدت از قلب اقتصاد کشور، پویایی و حرکتت، همه و همه به سانِ ارکستری همنوا با موسیقی کائنات نواخته می شوند و این بوم هزار رنگ و هزار نقش را از تمام جغرافیای جهان متمایز می سازد و بخت یار است ما را که در این همنوایی عشق و کار و تولید همگام و همراهیم. کار حق ماست.

زندگی حق ماست. عشق حق ماست.

مهربان یاران!، هموطنان و شهروندان گرانمایه بندر امام خمینی(ره)!، خجسته روز ۱۸ آذر ماه است که یادآور ورق خوردن برگ سبزی است از تاریخ این سرزمین طلایی. روزی که اولین کشتی بر ساحل آرامش این بندر پهلو گرفت و لنگر انداخت که پیام آور شادی و شکوفایی برای تمام ایرانیان بود.

نیک مستحضرید که این آب و خاک مهرپرور چه خالصانه سفره ی نعمات خویش را برای عموم ایرانیان گسترده است و با مجموعه تاسیسات مولد خود چرخ های اقتصاد ایران را پویا نگه داشته و می دارد و این مهم نقش و وظیفه ی ما را به عنوان خدمت گزاران در صحنه، صد چندان می کند.

برادران ارجمند و خواهران گرامی! از هر طیف و طایفه و گروه، ایران سرزمین رنگین کمان اقوام است و اینجا مقیاس کوچکی از رنگین کمان اتحاد و زیبایی.

حقیر با آنکه مدت کوتاهی است که سعادت حضور در محضر شما نیکان را یافته ام به صراحت عرض میکنم که مهربانی، عطوفت، شجاعت، وطن دوستی، میهمان نوازی و ولایت مداری مردمان این خطه شایسته تقدیر و ستایش است که اشتیاق و انگیزه مرا به بودن و خدمت در این شهر مضاعف می کند.

از خداوند ِ سبحان استمداد دارم تا با توفیق عملکرد صالح و عدالت محور خود، پاسخگوی گوشه ای از این انوار و الطاف باشم.

مجددا ضمن تبریک و شادباش هجدهم آذر، روزی که بنام بندر امام خمینی (ره) نامگذاری شده است با سپاس و ستایش از بانیان این اقدام پسندیده و تجلیل از نام مبارک بنیان گذارِ کبیر انقلاب و ارج نهادن به خون پاک شهیدان، ایمان و ایثار جانبازان و از خود گذشتگان در دفاع از این خاک زرخیز و همچنین پایبندی به اصول اسلام و انقلاب و عشق و علاقه به صداقت و مهربانی شما و به حول و قوه الهی در این ایامی که خداوند و نظام مقدس، فرصت خدمتگزاری را به این حقیر عطا فرموده است، در راستای اهداف و آرمان های انقلاب و مرتفع نمودن مشکلات عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این شهر با جدیت تلاش نمایم و همه با هم با برنامه های مدون و علمی، سطح آموزش مدارس را ارتقا دهیم، مشکلات زیست محیطی و بهداشتی و پزشکی را برطرف نماییم و با همکاری شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نسبت به نظافت، زیباسازی و مبلمان شهری کوچه ها و خیابان ها، اقدامات تازه ای را از سرگیریم.

امیدوارم با احساس مسئولیت و تشریک مساعی در امور شهر، مجموعه ما را یاری نموده و الطاف و همکاری های خود را از ما دریغ ندارید تا دوش به دوش هم در ساختن شهری آرمانی و انقلابی پیروز و موفق باشیم.

در پایان، از رهنمودهای برادرانه امام جمعه محترم شهر، حاج آقا تابش، معتمدین و ریش سفیدان، اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی و دیگر عزیزان و ارزشمندان که در جهت سامان بخشیدن به امور، اینجانب را هدایت و حمایت نمودند بسیار سپاسگزارم.

در عاشقی نباشد گریز ز سوز و ساز

ایستاده ام چو شمع مترسان ز آتشم.

ایام عزتتان مستدام...

حجت اله خسروی

بخشدار بندر امام خمینی(ره) آذرماه ۱۳۹۸

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز