خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم های جشنواره سینما حقیقت در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۷۰

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اکران فیلم های جشنواره سینما حقیقت در خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر آریایی نیا اظهار داشت: فیلم های سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران تحت عنوان "سینما حقیقت" همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان اکران می شود.

آریایی نیا افزود: فیلم های جشنواره سینما حقیقت در سینما بهمن اهواز از تاریخ ۲۱ الی ۲۲ آذرماه در دو سانس اول ساعت ۱۶ و سانس دوم ساعت ۱۸ اکران می گردد.

وی اظهار کرد: روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه در سانس اول، ساعت ۱۶، فیلم "روایت سیل ساخته مصطفی شوقی و در سانس دوم، ساعت ۱۸، فیلم قرقبان ساخته فتح الله امیری و نیما عسکری و در روز جمعه ۲۲ آذرماه سانس اول، ساعت ۱۶، فیلم خانه سنگی ساخته محمد علی یزدان پرست، فیلم آنها ساخته رضا عبیات، فیلم قیچی ساخته الناز دیبافر و در سانس دوم ساعت ۱۸، فیلم آبشار ساخته علی شهابی نژاد و فیلم جمیله ساخته محمد باقر شاهین بر روی پرده سینما می رود.

ناصر آریایی نیا عنوان کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد هنری جلسات نقد و بررسی فیلم های جشنواره توسط اساتید انجمن سینمای جوان خوزستان در محل سینما بهمن اهواز برگزار می گردد.  

گفتنی است، جشنواره سینما حقیقت ویژه فیلم‌های مستند از ۱۸ تا ۲۴ آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و پردیس سینمایی چارسو تهران با ظرفیت ۶ سالن میزبان این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز